نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا خانم‌ها دوغ نخورند؟! مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد لبنیاتی مانند م...

  چند راهکار ساده تغذیه ای برای کاهش دردهای نقرس پایگاه خبری لقمه: نقرس بیماری است که بر اثر تجمع ز...

  تغذیه مناسب در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: ٤٠هفته باردارى (یا مدت زمان بیشت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
طرز تهیه انواع جوانه‌‌ها در منزل تمیز‌ترین، مفیدترین و بی‌دردسرترین غذایی كه می‌توان در زمان ما پیدا كرد، آن‌هایی هستند كه به وسیله‌ی خود ما و در خانه درست می‌شوند(مثل انواع جوانه‌ها، ماست، پنیر، نان، سبزی خوردن).
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
میوه های دارای کالری منفی کدامند؟ بعضی از میوه ها قند دارند و باعث چاقی می شوند، بعضی دیگر بر عکس لاغر می کنند اما تا کنون درباره میوه هایی که چربی را بسوزانند شنیده بودید؟ آیا این میوه ها را می شناسید؟