نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با حساب و کتاب غذا بخورید تا چاق نشوید پرخوری نکردن مهارتی می خواهد که به خودفردبرمی گردد...

  مصرف قهوه در دوران بارداری مجاز است؟ تحقیقات جدیدی که در رابطه با نوشیدن قهوه در دوران ...

  تغذیه مناسب در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: ٤٠هفته باردارى (یا مدت زمان بیشت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جنگ نرم با چاقی آنچه می‌خوریم در شکل‌دهی ظاهر ما نقشی اساسی دارد یعنی اگر اضافه وزن دارید یا به چاقی شکمی مبتلا هستید، دلیل آن مصرف بیش از نیاز بدن به انرژی یا همان کالری است.
تغذیه در شرایط بحران كمبود غذا اولین پیامد شرایط بحران می‌باشد كه می‌تواند منجر به قحطی و ایجاد سوء تغذیه‌های پروتئین انرژی وك مبود ریز مغذی‌ها و در نتیجه تشدید شرایط بحران و شیوع انواع بیماری‌ها و یا افزایش مرگ و میر شود.
افزایش ریسک سرطان روده در خویشاوندان غیر از درجه اول پایگاه خبری لقمه: خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در خانواده ها وجود دارد و تنها ابتلای والدین یا خواهر و برادر به این بیماری ریسک سرطان روده را افزیش نمی دهد.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.