نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی باید ویتامین سی بخورند؟ حدود 260 سال پیش فردی به نام دکتر جیمز لیند، پزشک ...

  اعتیاد به تخمه شکستن چگونه ایجاد می شود؟ پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه در خصوص مصرف بی ح...

  برای جذب بهتر آهن به همراه غذا، آبلیمو مصرف کنید برای جذب بهتر آهن همراه با غذا نوشابه‌های گازدار و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.
رژیـم خـراب‌کن‌هـا را بشناسید! اگر از 10 نفر بپرسید که بهترین راه لاغری کدام است، هر کدام‌ از آنها یک نظر خواهند داد و شما در نهایت 10 جواب متفاوت خواهید داشت که باز هم نمی‌توانید بر اساس آن تصمیم بگیرید که از کدام شیوه می‌توان بهترین نتیجه را گرفت.
تهران آب ندارد پرویز کردوانی، سال‌هاست که پدر علم کویرشناسی ایران است، پیرمردی 82 ساله متولد گرمسار که گرم‌ترین نقطه زمین در کویر لوت را کشف کرده است. در و دیوار خانه‌اش پراست از تقدیر‌نامه‌ها و عکس‌هایش. عکس‌هایی از زمان‌های خیلی دور و خیلی نزدیک.
یک روز گشت با تعزیراتی ها پایگاه خبری لقمه: خودرو گشت مشترک تعزیرات از خیابان مطهری راه می افتد و ماموران تعزیرات تلفنی با ماموران دیگر از جمله نماینده اصناف قرار می گذارند تا جایی در ستارخان همدیگر را ببینند.