نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا پوست این میوه ضد سرطان است میوه‌هایی که رنگدانه‌های قرمز دارند اعم از هویج، گ...

  با مصرف روزانه گوجه فرنگی قلبتان را تقویت کنید مصرف روزانه گوجه فرنگی به طور قابل توجهی عملکرد رگ...

  مصرف زیاد زرده تخم مرغ باعث سکته قلبی می‌شود لقمه: مطالعات جدید محققان کانادایی نشان داد که مصر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.
ترفندهایی برای تناسب اندام نوشیدن آب باعث خواهد شد بیشتر احساس سیری کنید و جلوی شما از حمله ور شدن به وعده‌های سنگین غذایی گرفته شود.
اشتباهی كه هر سال تكرار می‌شود به‌رغم هشدارهای جدی مسئولان بهداشتی کشور، امسال بازهم از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی برای توزیع مواد غذایی و نوشیدنی‌های گرم و داغ در روزها و شب‌های محرم استفاده شد.