نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خود را در مقابل سرماخوردگی بیمه کنید/ تقویت ایمنی بدن با آنتی اکسیدان پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  آیا "استرس" باعث گرسنگی شما می‌شود؟ شاید کنترل کامل استرس در زندگی های پردغدغه امروزی ...

  برنامه غذایی برای مقابله با کاهش تنگی نفس پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه، به ارایه توصیه ه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افراد پرتحرک نیاز به ویتامین D بیشتری دارند/خطر شکستگی استخوان‌ها باپایگاه خبری لقمه : به گفته پژوهشگران، افراد فعال و پرتحرک به منظور کاهش احتمال خطر شکستگی استخوان به میزان ویتامین D بیشتری نیاز دارند.
یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
املت در وضعیت قرمز + عکس شاید هر کسی در طول عمرش غذاهای ویژه زیادی را در مکان‌های خاص خورده باشد. غذاهایی که تا سالها و یا تا آخر زندگی طعم آن‌ زیر دندان آدم می‌ماند و با یادآوری خاطره‌اش لحظات شیرینی زنده می‌شود.
ویار بارداری و راه های درمان آن عادت ماهانه زنان در دوران حاملگی قطع می‌شود و برخی اخلاط کثیف که در حالت طبیعی از طریق آن از بدن خارج می‌شد، در بدن باقی می‌ماند و تجمع پیدا می‌کند، این موضوع باعث تحریک دریچه تحتانی مری یا دهانه معده می‌شود و ...