نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذا را بیش از دو ساعت در دمای محیط نگهداری نکنید کاظم ندافی در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و شروع س...

  چه غذاهایی برای بیماران دیابتی مناسب هستند؟ مسئول تغذیه بزرگسالان در دفتر بهبود تغذیه وزارت به...

  با این كار سلامتی نوزاد خود را بیمه كنید! ویتامین ها و عناصر معدنی که مجموعا « ریز مغذیها » ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میوه های ممنوعه برای دیابتی ها/دیابتی ها شیر را از برنامه غذایی حذف نکنند یک عضو هیات علمی دانشکده تغذیه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بیش از 10 درصد جمعیت کشور را افراد مبتلا به دیابت تشکیل می دهند، شیوه زندگی مردم را علت اصلی افزایش آمار ابتلا به دیابت دانست و تاکید کرد:« ذائقه کودکان ما از سنین کم به مصرف مواد شیرین آشنا می شود لذا در بزرگسالی تمایل زیادی به مصرف شیرینی جات پیدا می کنند.»
وضعیت تغذیه مردم در ایران در ایران چگونه است؟ پایگاه خبری لقمه: آخرین تحقیقات در زمینه تغذیه مردم ایران نشان می‌دهند که ایرانیان با کمبود شدید روی و اضافه وزن در گروه‌های سنی مختلف روبرو هستند؛ موضوعی که لزوم توجه و برنامه‌ریزی برای پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی و همچنین برطرف کردن کمبود ریزمغذی‌ها را نشان می‌دهد.
آشنایی با 5 ماده غذایی با کالری صفر خوشبختانه خداوند مواد غذایی کم یا بی کالری را در طبیعت نهاده است تا بتوانیم استفاده کنیم و از کالری دور باشیم و در عین حال بدن مان ضعیف نشود. با ما باشید تا با 5 نمونه از کم کالری ترین مواد غذایی آشنا شوید.
هشدار نسبت به بیماری تب خونریزی دهنده کنگو: گوشت بدون مهر دامپزشکی نخرید گوشت آلوده و بدون مهر تایید دامپزشکی ممکن است مصرف کنندگان را به بیماری تب خونریزی دهنده کنگو مبتلا کند.