نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این میوه‌های پاییزی به جنگ آلودگی هوا بروید عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ا...

  متخصصین تغذیه هالیوودی ها چه می گویند؟ اگر عاشق نوشابه یا هر ماده‌غذایی ناسالم و پرکالری ...

  روش صحیح مصرف گوشت اگر چه علم ثابت کرده است که گیاه خواری در حفظ سلام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ناگفته هایی از وضعیت صنعت چاپ در کشور /لزوم توجه به صنعت بسته بندی پایگاه خبری لقمه: عدم پذیرش و باور به اینکه بسته‌بندی ارزش افزوده‌ی فوق‌العاده برای محصول ایجاد می‌کند، عمدتاً به این امر به عنوان یک هزینه سربار نگاه شده و همیشه قیمت‌ها در بخش چاپ سرکوب شده است و صنعت چاپ کشور را با مشکل مواجه کرده است.
نسخـه های طبیعی برای چاق‌ها اگر در گروه افرادی هستید كه شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.
حقایقی عجیب درباره چاقی متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.
سفری شیرین در نوروز، با شیرینی ها و نان های محلی گیلان استان گیلان یکی از استان های سرسبز شمالی ایران است که علاوه بر جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوان آن که شهره عام و خاص شده ، غذاها، نان ها و شیرینی های محلی و سنتی این استان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.