نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  به این دلایل قبل از خواب چای نخورید پژوهشگران به افراد مستعد ابتلا به خون دماغ بویژه ت...

  پوست خوب غذای خوب می‌خواهد همه مردم دوست دارند پوستی شاداب، شفاف و جوان داشته...

  افراد کم خون، همراه با غذا آب لیموی ترش تازه مصرف کنند یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی ضمن تصریح این مطلب که...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بروز کم آبی در سفر شایع است/روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات مصرف کنید کارشناس مسئول واحد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توصیه‌های تغذیه‌ای در طول سفر ارائه کرد و گفت: حتما در طول سفر به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان حدود 2 تا 3 لیوان شیر یا ماست کم چرب مصرف کنید.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
پیشگیری از سرطان لوزالمعده با مصرف مواد غذایی حاوی منیزیم پایگاه خبری لقمه: طبق یافته اخیر محققان، مصرف روزانه منیزیم در پیشگیری از ابتلا به سرطان لوزالمعده مفید است.
ایمنی غذایی از مزرعه تا سفره،از خاک تا سلول وقتی صحبت از مزرعه به میان می‌آید ابتدا باید زنجیره مراقبت از خاک کشاورزی آغاز شود. آیا خاک که غذای انسان را تأمین می‌کند مورد مراقبت کافی قرار می‌گیرد؟ می‌دانیم که کود نامناسب، استفاده از آفت‌کش‌های مختلف که برای ازبین‌بردن آفات به کار می‌رود و...، می‌تواند خاک ما را آلوده کند.