نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطرات نوشیدنی های انرژی زا نوشیدنی های انرژی زا می توانند خطرناک باشند. آگاهی...

  كاهش مصرف گوشت قرمز و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن كارشناسان سلامت و تغذیه در انگلیس ادعا كرده‌اند كه...

  استفاده از سیر برای دفع پشه های مزاحم بیشترین حشره ای که انسان ها با آن درگیر هستند و با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

6 چاشنی فوق​العاده برای تجربه زندگی احساسی بی نظیر حتما برای‌تان پیش آمده كه روزی كسالت‌بار را تجربه كنید روزی كه با بی‌حوصلگی و رخوت آغاز شود و تا پایان شب ادامه پیدا كند. معمولا در چنین حالتی نه‌تنها بی‌حوصلگی بر روابط كاری، قراردادها، رابطه دوستانه و كیفیت زندگی‌تان اثر می‌گذارد بلكه می‌تواند زندگی زناشویی شما را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
طرز تهیه انواع جوانه‌‌ها در منزل تمیز‌ترین، مفیدترین و بی‌دردسرترین غذایی كه می‌توان در زمان ما پیدا كرد، آن‌هایی هستند كه به وسیله‌ی خود ما و در خانه درست می‌شوند(مثل انواع جوانه‌ها، ماست، پنیر، نان، سبزی خوردن).
چه غذاهایی میگرن را تشدید می‌کند/ میگرن هات‌داگی را بشناسیم یک متخصص مغز و اعصاب گفت: عطرهای تند و برخی مواد غذایی مانند پیاز خام، شکلات، غذاهای تند و پر ادویه، هات‌داگ، شیر، ماست و به ویژه پنیر، گوجه‌فرنگی، پرتقال، توت‌فرنگی، موز و مصرف سیگار می‌تواند موجب تشدید سردردهای میگرنی شود.
کدام سیب‌زمینی‌ها سمی هستند؟ سیب‌زمینی یکی از صیفی‌جاتی است که ضمن دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز بدن، به طور طبیعی درصدی مواد سمی به نام سولانین در پوست و زیر پوست آن وجود دارد.