نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 دلیل مهم برای خوردن شکلات مطالعات دانشمندان آمریکایی نشان می دهد ، هر چه مرد...

  آب سیب، مسهل یا یبوست زا؟ ارزش غذایی:۲۵۰ گرم آب سیب شیرین نشده حدود ۱۱۴ کالر...

  آیا كمبود خواب عاملی برای چاقی است؟ كارشناسان بهداشتی در كانادا تاكید كردند بر اساس شو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کمیسیون تخصصی پسته در اتاق اصناف شکل گرفت/پسته دامغان خوشه‌ای صادرمی‌شود پایگاه خبری لقمه: خوشه‌های صنعتی باوجود سه دهه قدمت در صنایع کشور، به‌تازگی راه خود را به دامغان و شاخص‌ترین محصول این شهرستان یعنی پسته، بازکرده است.
مفیدترین مواد طبیعی برای از بین بردن سموم بدن اگر قصد کاهش وزن دارید، یا می خواهید انرژی بیشتری کسب کنید، پوست صورت شما شاداب تر به نظر آید، در خلق و خوی خود تغییر ایجاد کنید، این چند ماده غذایی را که در این مطلب به آن اشاره شده است، به برنامه غذایی خود بیفزایید.
خواص انار این میوه كه از آن به عنوان میوه‌ای بهشتی یاد می‌شود از قدیم الایام مورد توجه اطباء بوده و برای آن خواص بی‌شماری برشمرده‌اند. در علم نوین پزشكی نیز خواص انار به اثبات رسیده است.
معجزه رنگ ها در شادابی و تناسب اندام شما محیط، پر از عاملی برای شادابی است، اگر بشقاب غذای شما رنگی باشد بدن شما هم شاداب و سلامت خواهد بود پس بروید سراغ رنگ‌های طبیعی. همه می‌گویند رنگ سیاه آدم را لاغرتر نشان می‌دهد اما برخی رنگ‌ها هستند كه واقعا انسان را لاغر می‌كنند نه اینكه چاقی را استتار كنند. خیلی راحت رنگ‌های قرمز، سبز و زرد را امتحان كنید تا لاغر شوید.