نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سبزی پای ثابت سلامتی بارها درباره فواید سبزی‌جات و اهمیت مصرف آن‌ها مطا...

  کلم بروکلی مانع از رشد سرطان سینه می‌شود لقمه: نتایج یک آزمایش جدید نشان داد کلم بروکلی حاو...

  برنج کدام کشورها بیشترین آلودگی را دارد؟ نتایج یک تحقیق از 12 کشور در چهار قاره نشان داد که...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فواید و مضرات پروتئین برای بدن پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از مواد مغذی است که مصرف آن برای بدن انسان ضروری است. این ماده به ساخت و بهبود عضلات بدن و استخوان‌ها کمک می‌کند. رژیم‌هایی که حاوی پروتئین بسیار بالایی هستند خطرات متعددی را برای بدن انسان به همراه خواهند داشت. در این مقاله ما قصد داریم به این خطرات بپردازیم.
افزایش ریزش مو با چه خوراکی‌هایی اتفاق می‌افتد یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد وجود دارد که باعث بروز ریزش موی غیرطبیعی در افراد می‌شود، گفت: یکسری عادات تغذیه‌ای و رفتاری در مردم رواج یافته که به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش شمار بیمارانی که به علت ریزش مو به مطب پزشکان مراجعه می‌کنند، شده است.
بایدها و نبایدهای استفاده از مایكروویو ظروف پلاستیكی معمولی برای استفاده در مایكروویو مناسب نیست، چون در اثر حرارت زیاد، ساختار شیمیایی آنها تغییر می‌كند و مواد سمی وارد غذا می‌شود.
آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی پایگاه خبری لقمه: آشنایی با اصول نگهداری مواد غذایی به از دست رفتن ویژگی های ارگانولپتیکی، ارزش تغذیه ای، ایمنی و بازار پسندی یا مطلوبیت مواد غذایی، فساد مواد غذایی گفته می شود که به سه دسته فساد شیمیایی، فیزیکی و بیولوژیکی طبقه بندی می گردد.