نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  7عارضه مهم بی‌توجهی به مصرف نمک یددار یک فوق تخصص غدد با تاکید بر اینکه کمبود ید پس از ت...

  غذاهای پرنمك بر سیستم تعادل فرد تاثیر منفی می‌گذارد لقمه: یك متخصص شنوایی شناسی گفت: غذاهای پرنمك باعث...

  چرا برخی افراد هیچ وقت لاغر نمی مانند؟ رژیم غذایی همیشه تنها عامل اضافه وزن و چاقی نیست. ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراک‌هایی که انگل و باکتری دارند، کدامند؟ باکتری‌ها با تمام راه‌حل‌های ما برای از بین رفتن، مبارزه می‌کنند و همچنان نقش اصلی در بیماری و مرگ‌ومیر را دارند. تا زمانی که ندانیم، این موجودات ریز کجاها و چطور زندگی می‌کنند.
تأثیر رنگ در آشپزخانه آشپزخانه یكی از مهمترین بخش‌های هر خانه است كه فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از رنگ‌های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می‌آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل‌هایی میان رنگ‌ها پدید آید، می‌تواند منظره‌ی آشپزخانه را مدرن كند.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.
مصرف فیبر به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند با مصرف فیبر روزانه می توانید اضافه وزن خود را بهبود دهید چراکه یکی از عوامل نیاز بدن به فیبر، اضافه وزن است.