نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بخور نخورهای اضطراب و افسردگی در موارد اضطراب و افسردگی شدید حتماً باید درمان دا...

  در خرید پسته به این نکات توجه کنید امان از آن زمانی که مسئولیت خرید آجیل را به شما مح...

  این پنج ماده غذایی عمر شما را طولانی می کند پایگاه خبری لقمه: نتایج تحقیق محققان چینی نشان داد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه شکم خود را کوچک کنیم؟ چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.
یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.
افرادی که برچسب مواد غذایی را می‌خوانند، لاغرتر هستند تحقیقات نشان می دهند که خواندن برچسب مواد غذایی موجب پیشگیری از چاقی به ویژه در زنان می شود.
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.