نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروی طبیعی برای سرماخوردگی! این تحقیق بر کاهش قابل توجه در مصرف داروهای سرماخو...

  شکست این قاتل مرموز با راهکارهای تغذیه ای مناسب پایگاه خبری لقمه: دیابت بر حسب علت به وجو آورنده ی...

  چای را در چه ظرفی بریزیم تا عطرش از بین نرود؟ فراموش نکنید گرما، رطوبت و نور دشمنان اصلی کیفیت و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

7 ترفند برای جنگ با هله‌هوله ها در یکی از آخرین توضیحات ارائه‌شده در مجله نیویورک‌تایمز درباره علم خارق‌العاده اعتیاد به هله‌هوله‌ها یا همان خوراکی‌های ناسالم واقعیت قدرت بالای این موادغذایی برای برانگیختن اشتهای افراد حتی به عنوان یک واکنش فیزیولوژیکی انکار نشده و البته در عین حال این موضوع هم عنوان شده که این اتفاق در پی یک استراتژی مشخص از سوی کارخانه‌های تولید این نوع مواد خوراکی در حال بسط و گسترش است...
رژیم‌های غذایـی سخت ممـنوع! از دست دادن مو یکی از نگرانی‌های اصلی زنان و مردان می‌باشد. ریزش طبیعی مو تقریبا 100-125 تار مو در هر روز است که خوشبختانه جایگزین می‌شوند.
مصرف چه مقدار قهوه کشنده است محققان می‌گویند قهوه در صورتی که در حد اعتدال مصرف شود یک داروی بی‌خطر است و در مقابل مصرف بیش از اندازه آن برابر با مرگ است.
كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟