نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر مادر بهترین غذا علیه باکتری ها لقمه: بندناف یکی از مهمترین مکانها برای استقرار با...

  علیرضا زالی: شهید فخری زاده از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا بود پایگاه خبری لقمه: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرو...

  مروری بر برخی خواص دارویی و درمانی زالزالک زالزالک میوه‌ای پاییزی است که این روزها در بازار م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جلوگیری از کاهش یا افزایش وزن در ماه رمضان در طول ماه مبارک رمضان رژیم غذایی شما نباید با حالت عادی تفاوت زیادی داشته باشد و باید به گونه‌ای باشد که وزن شما کاهش یا افزایش زیادی نداشته باشد.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
راه‌های دفع سموم از بدن در روزهای آلوده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
چرا خانم ها نباید آب پرتقال بخورند؟ بی اختیاری ادراری یعنی این که ناخودآگاه از بدن فرد ادرار خارج می شود. این مسئله به خصوص در زمان خنده، سرفه، تشنج یا ورزش کردن اتفاق می افتد. در اکثر موارد فرد قبل از این که به دستشویی برسد خود را خیس کرده است.