نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۷ ماده غذایی که باعث رفلکس اسید معده می‌شود رفلکس اسید بیماری است که در آن شیره معده حاوی اسید...

  احتمال بیشتر تشکیل سنگ کلیه در این افراد | برای جلوگیری از سنگ کلیه چه بخوریم احتمال ابتلا به سنگ کلیه به دلیل عواملی مثل کاهش م...

  کاهش چربی خون با میوه درمانی بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای پایین آوردن چربی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
چرا به لوله ای كه آب از آن خارج می شود می گوییم شیر؟! در سال های دور ایران تنها دوشهر بیرجند و تبریز آب لوله كشی داشتند كه آن صنعت را از روسیه به امانت برده بودند و در كلان شهری مثل تهران مردم از آب چاه كه تمیز و سالم نبوداستفاده می كردند... ...
رنگ درمانی با میوه ها و سبزیجات بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی در سراسر جهان بر این باورند که مصرف دست‌کم 5نوع میوه و سبزی در طول روز می‌تواند تاثیر ماندگاری بر حفظ سلامت و تندرستی افراد داشته باشد.
موج پنجم کرونا هم از راه رسید/ هشدار برای پایتخت پایگاه خبری لقمه: سرانجام علائم موج پنجم کرونا هم در نقاطی از کشور نمایان شد تا از هم اکنون آماده روزهای سخت بیماری و تکرار تجربه‌های تلخ موج های قبلی باشیم.