نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  كمی استرس برای سلامتی مفید است محققان ادعا كردند كه میزان كمی از استرس می‌تواند ب...

  26 توصیه تغذیه‌ای به مسافران نوروزی تعطیلات عید که از راه می‌رسد، بازار سفرهای نوروزی ...

  آسکورفیت بخورید! سرما نخورید! روزانه mg 5000 ویتامین C جهت پیشگیری از آنفولانزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
چرا خانم ها نباید آب پرتقال بخورند؟ بی اختیاری ادراری یعنی این که ناخودآگاه از بدن فرد ادرار خارج می شود. این مسئله به خصوص در زمان خنده، سرفه، تشنج یا ورزش کردن اتفاق می افتد. در اکثر موارد فرد قبل از این که به دستشویی برسد خود را خیس کرده است.
خوراکی‌های ضد استرس را بشناسید پایگاه خبری لقمه: «غذای راحت»،«غذای آرام بخش»؛ آیا با این دو اصطلاح آشنا هستید؟ فکر می کنید میان این دو نوع غذا چه تفاوتی وجود دارد؟کدام یک می تواند قدری از استرس ها و تشویش های زندگی امروز را کم کند؟
بررسی آثار بهداشتی و اقتصادی آلودگی هوا در ۲۷ شهر پایگاه خبری لقمه: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM ۲.۵، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.