نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سیگار و قلیان باعث پوسیده شدن مغز می‌شوند تحقیق انجام شده بر روی 8800 نفر افراد بالای 50 سال...

  بالاخره ته دیگ بخوریم؟ سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت اعلا...

  رعایت نکاتی برای پیشگیری از پوسیدگی دندانِ کودکان پایگاه خبری لقمه: پوسیدگی دندان از جمله اپیدمیهای ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ایران دومین تـولـیـدكـنـنـده پـستـه در جهـان سالانه حدود 600 هزار تن پسته در جهان تولید می‌شود كه ایران با تولید 200 هزار تن، اولین تولیدكننده این محصول به شمار می‌رفت اما از سال گذشته دومین رقیب تولید از ایران پیشی گرفت و كشورمان دومین تولیدكننده پسته شده است.
کی و چقدر آبمیوه به کودکمان بدهیم؟ هیچ هیجانی مثل تماشای اولین روز میوه خوردن بچه‌ها نیست. وقتی که میوه را به سروصورت‌شان می‌مالند وصحنه‌های بدیعی را به وجود می‌آورند. برای همین والدین همیشه منتظر رسیدن این روز هستند و در مورد مصرف میوه درتغذیه کودک شان سوالاتی دارند.
چگونه از اضافه وزن جلوگیری کنیم؟ حتی یک جست‌وخیز ساده، دویدن یا طناب زدن هم می‌تواند خوب و مفید باشد. برای داشتن فعالیت بیشتر، به جای آسانسور از پله استفاده کنید یا قسمتی از مسیر خانه تا مدرسه یا محل کار را پیاده طی کنید.
چه میوه‌هایی را چه وقت بخوریم؟ یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه مصرف 2 تا 4 واحد میوه در روز ضروری است، گفت: میوه‌ها دربردارنده انواع ویتامین، مواد معدنی مانند فیبر غذایی، آنتی اکسیدان، کلسیم، فسفر و پتاسیم هستند که بدن به این مواد نیاز زیادی دارد اما برخی از آن‌ها نباید همراه غذا مصرف شوند و برخی را قبل یا بعد از غذا باید خورد.