نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف بستنی برای کودکان زیر 3 سال ممنوع کارشناس مواد خوراکی و آشامیدنی‌های دانشگاه علوم پز...

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذای...

  آشنایی با عوامل اصلی که مانع کاهش وزن می‌شوند لقمه: آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با وجو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
بخور نخورهای 20 تا 120 سالگی (1) با ما باشید تا بگوییم بدنمان در هر سن و سالی بیشتر به چه مواد غذایی و ویتامین‌هایی نیاز دارد تا سالم و سرحال باشد.
13 توصیه برتر رژیمی خیلی راحت با خوردن کمتر پاستا یا نان و در عوض خوردن بیشتر سبزیجات می‌توانید یک سایز لباسی شلوار یا پیراهن را در سال کم کنید.
آجیل بوداده یا خام، کدام بهتر است؟ ترکیب آجیل هرچه باشد، مجموعه‌‌ای از مغزها است که همگی فواید تغذیه‌‌ای بسیار زیادی داشته و سرشار از مواد مغذی هستند. چربی موجود در انواع آجیل از نوع اشباع‌ نشده است که کلسترول خون را پایین آورده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌‌دهد.