نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  زمان بندی و تعداد وعده های غذایی می تواند به سلامت قلب کمک کند پایگاه خبری لقمه: اینکه شما در چه زمان هایی و چند ...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

  تغذیه مناسب در فصل تابستان یک متخصص تغذیه با اشاره به افزایش نیاز به مایعات د...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا هندوانه اینقدر مفید است هندوانه از آن دست میوه های تابستانی است که به خاطر آبدار و شیرین بودنش محبوب و مورد علاقه همگان است. هندوانه منبع طبیعی از بهترین آنتی‌‌اکسیدان‌ها بوده که طبیعت فراهم کرده است. آنتی ‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین‌ C و A که از ما در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند. با مصرف هندوانه خطر کم ‌آب شدن بدن نیز کاهش می‌‌یابد.
«گزنه» گیاه خاردار پرخاصیت یافته های تازه نشان می دهند، گیاه گزنه فرایند متابولیکی بدن را فعال و به عملکرد کلیه‌ها کمک می کند.
19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه داری نزدیک به ١٧ساعت روزه‌داری، ماه رمضان را در سال‌های اخیر، متفاوت با سال‌های دیگر کرده است. گرمای هوا که با ورود به تیرماه؛ اولین ماه تابستان، شدیدتر می‌شود و تشنگی و گرسنگی، آزمون سخت روزه‌داری را سخت‌تر کرده است.