نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  به كودك خود به اجبار غذا ندهید دكتر پریسا ترابی در گفت وگویی، ضمن بیان این مطلب ا...

  غذا و میوه‌های فریزری چه ضررهایی دارند؟ فریز كردن غذاهای طبخ شده برای استفاده دوباره از آن...

  چقدر سوسیس و کالباس می خورید؟ مصرف روزانه 50 گرم گوشت فرآوری شده که معادل یک عدد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تجویز رژیمهای غذایی غلط در برخی مطب ها مدیر اولین جشنواره "تناسب اندام و بدنسازی، تهدید تا سلامت" معتقد است که در برخی از مطبهای پزشکان رژیمهای غذایی تجویز می شود که غلط است و کارشناسان تغذیه آنها را قبول ندارند.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
هرگز از تیروئیدتان غافل نشوید چند روز پیش وزارت بهداشت در آستانه روز جهانی گواتر (چهارم خرداد) نسبت به بازگشت‌ این بیماری به کشور هشدار داد و توجه رسانه‌ها و مردم را به بالا رفتن خطر بروز اختلالات تیروئیدی در افراد جامعه جلب کرد.
سالم‌ترین روش‌های طبخ غذا یکی از عوامل مهم برای داشتن بدنی سالم، گنجاندن مواد خوراکی مغذی و سالم در وعده‌های غذایی است اما به غیر از نوع خوردنی‌ها، روش مناسب طبخ آنها نیز اهمیت دارد.