نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خودسرانه ژلوفن نخورید یک کارشناس ارشد داروسازی در خراسان جنوبی گفت: ژلوف...

  شیرینی هایی که شما را زشت می کنند! اگر عاشق شیرینی هستید باید در خوردن آن بسیار دقت ک...

  بهترین موادغذایی برای تسکین سرماخوردگی گیاهان دارویی آویشن، رازیانه و شیرین‌بیان همراه با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میوه به جای شام؛ مفید یا مضر؟ برخلاف باور عموم، میوه‌ها هم چاق کننده‌اند و مصرف بیش از حد آنها مضر است.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
نصف شدن سرانه مصرف گوشت قرمز نسبت به سه سال پیش پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف گوشت قرمز کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
بلاهایی که سر میوه ها آورده ایم/ موزهای هسته دار، پرتقال های بی هسته! میوه های نوبر این روزها به خاطر قیمت بالایشان سر و صدا به پا کرده اند، اما شاید بد نباشد که بدانید این نوبرهای زودرس، نه تنها برای اقتصاد خانواده تهدید به حساب می آیند، بلکه ممکن است سلامت خانواده شما را هم تهدید کنند!