نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه‌ی خانگی‌ها قابل اعتماد نیستند خرید بادمجان‌های سرخ و بسته‌بندی شده کارخانه‌ای و ...

  این سبزی دشمن فراموشی است کرفس حاوی نوعی فلاونوئید است که مانع از بروز پروسه...

  صحیح و سالم پیر‌ شوید هیچ کس نمی‌تواند از پیری فرار کند، هرچند می‌شود با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این مواد غذایی با این داروها نمی‌سازند بعضی از خوردنی‌ها با بعضی از داروها مانند ایبوپروفن یا پاراستامول نمی‌سازند و امکان دارد ترکیب مواد غذایی با این داروها نتایج بدی روی سلامتی بگذارد.
جایگاه ایران در بین برترین مقاصد «سفرِ حلال» پایگاه خبری لقمه:در حالی مالزی کشوری است که تقریبا از سال ۲۰۱۵ موقعیت خود را درصدر جدول برترین مقاصد حلال برای سفر و گردشگری، حفظ کرده است، سه کشور عربستان، ترکیه و اندونزی در رقابت جدی برای رسیدن به این جایگاه قرار دارند.
پوستی شگفت انگیز با غذا غذا خوردن برای ما یك عادت است؛ بر اساس علایق خودمان و عادت‌های غذایی‌‌مان سفره‌هایی را می‌گسترانیم، اما تنها در زمانی كه بخواهیم به هدفی برسیم، مثلا از وزن خود بكاهیم به طور دقیق به آنچه می‌خوریم نظارت می‌كنیم. اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم چه مواد غذایی را چگونه مصرف كنید تا پوستی جوان، شاداب و سالم داشته باشید.
چه خوراکی‌هایی شکم را صاف و کدام شکم را چاق می کند؟ همه ما می‌دانیم که ورزش کردن باعث شکل گرفتن و سفت شدن عضلات بدن می‌شود اما بعد از کرانچ‌های بی‌شمار و دراز و نشست‌های نفس گیر، بعضی وقت‌ها می‌بینید شکم‌تان آنطور که باید سفت نشده و حسابی لج‌تان می‌گیرد!