نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ویتامین D و بیماری سل

  آشنایی با 12 عامل مسمومیت غذایی در تابستان سالمونلا باكتری‌ای است كه هر غذایی را می‌تواند آلو...

  نکات لازم برای خوردن وعده غذایی در نمایشگاه‌ها محققان می‌گویند قبل از خرید مواد غذایی، توجه کنید ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه به صورت طبیعی لب هایی به رنگ صورتی داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.
فواید طبی فلفل دلمه ای فلفل دلمه ای علاوه بر اینكه سرشار از ویتامین ها و تركیبات مفیدی است كه از ابتلا به انواع بیماری های پیشگیری می كند، طعم خوب و دلچسبی هم به غذاها می بخشد .
آیا مادران باردار باید به اندازه 2 نفر غذا بخورند؟ در حال حاضر همه می‌دانیم تغذیه نامناسب مادر در دوران بارداری بیشتر به جنین آسیب می‌زند تا به مادر! به عنوان مثال محدودیت شدید دریافت انرژی با افزایش تولید اجسام كتونی اثر مخرب بر مغز جنین دارد.