نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آهن موجود در گوشت قرمز سرطانزاست دانشمندان معتقدند سطح بالای آهن موجود در گوشت قرمز...

  غذاهای سرخ‌شده احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهند یک متخصص تغذیه گفت: غذاهای سرخ‌شده و روغن‌هایی که ...

  راه‌حل فرار از دندان‌ های زرد یک دندانپزشک گفت: اصلی‌ترین رکن حفظ رنگ طبیعی دندا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با انواع گرسنگی گرسنگی احساسی است که معمولا به طور ناگهانی و به همراه ولع خوردن بروز می‌کند و البته انواع و اقسام مختلفی دارد.علاوه بر گرسنگی فیزیکی واقعی که به دلیل نیاز بدن به مواد غذایی ضروری بروز می‌کند انواع گرسنگی‌های دیگر نیز وجود دارد که بیشتر ذهنی هستند تا نیاز واقعی بدن.
خواص معجزه آسای تره فرنگی تره فرنگی فشارخون بالا را کاهش می‌دهد. ترکیبی از ویتامینC، ویتامین B6، فولات، آهن و منگنز است. مصرف منظم آن، باعث افزایش کلسترول مفید و کاهش کلسترول مضر می‌شود. حفظ این تعادل در بدن لازم است زیرا مانع از تصلب شرایین، بیماری دیابتی قلبی، حمله قلبی و حتی سکته می‌شود.
درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
شلغم و خواص دارویی آن شلغم جزو سبزیجات ریشه‌ای (غده‌ای) با طعمی نسبتا تلخ شناخته شده است که هم ریشه‌ آن و هم برگ‌هایش قابل مصرف هستند. هرچند که تراکم ترکیبات و مواد مغذی موجود در برگ‌ها، بیشتر از خود شلغم است.