نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که خاصیت ضد سرطانی دارند را بشناسید یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد: سبزی ها و ...

  غذاهای نذری تا چند روز قابل نگهداری اند؟ یک متخصص تغذیه با اشاره به مدت زمان نگهداری غذاهای...

  یک نکته تغذیه‌ای دخترانه برای سلامت جنسی پژوهش های محققان انگلیسی نشان می دهد دخترانی که در...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ماجرای رژیم لاغری بهاره رهنما در این گفت‌و‌گو با بهاره رهنما از دنیایی که با دخترش دارد حرف زدیم و البته رژیمی که باعث شده او ۷ کیلو کم کند.
كاهوی دو و نیم متری هنرمند تهرانی در جشنواره شیراز + تصاویر «محمدصالح حجت الاسلامی» یکی از هنرمندان دعوت شده جشنواره «بهترین ها از دور ریختنی‌ها»، شمایی از یک کاهوی دو متر و نیمی را با استفاده از کاغذ روزنامه، لاستیک ماشین و مواد دور ریختنی دیگر ساخت.
لاغری شکم، با کمک دکتر اوز! داشتن یک شکم صاف دست‌یافتنی است؛ به شرطی که فوت و فن‌هایش را بدانید! در ادامه مطلب، سؤالات و پاسخ‌هایی را خواهید دید که توسط دکتر مهمت اوز طراحی شده است و به این ترتیب در راه کوچک کردن شکم خود متوجه اشتباه‌هایتان خواهید شد و البته با نکته‌هایی طلایی آشنا می‌شوید که می‌توانید از آنها برای کوچک کردن شکمتان استفاده کنید.
لاغری روانی! زمانی كه تلاش می كنید وزن‌تان را كاهش دهید، باور داشتن هدف‌تان و داشتن رفتارهای مثبت می‌تواند به همان اندازه اهمیت داشته باشد كه اصلاح رژیم غذایی و داشتن فعالیت اهمیت دارد. اگر وقتی قصد دارید رژیم لاغری بگیرید به‌خودتان انگیزه بدهید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.