نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شب قبل از امتحان دمنوش نعنا و عسل بنوشید یک کارشناس تغذیه گفت: در شب قبل از امتحان بهتر است...

  ظروف یکبار مصرف مناسب با مواد غذایی گرم کدامند؟ در ایام ماه محرم و صفر که بازار نذری داغ است، ظروف...

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اشتباهاتی که پس از یک وعده پرخوری مرتکب می شوید برای اینکه پرخوری تان را جبران کنید سعی می کنید در روزهای آتی کمتر بخورید. بهتر است که بدانید در اشتباه هستید و نیازی نیست احساس گناه کنید. به جای انجامکارهای غیرعادی موارد زیر را بخوانید.
روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.
روزانه چقدر میوه بخوریم؟ + جدول راهنما یک كارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه زیاده روی در مصرف نوبرانه ها موجب بروز دل درد می شود، توصیه کرد: افراد روزانه 2 تا 3 واحد میوه با رعایت تنوع در بین وعده های غذایی مصرف کنند.
نکاتی برای خرید سرویس قاشق و چنگال برای ما آدم های امروزی، اینکه غذا را در چه ظرفی و با چه وسیله ای صرف کنیم، اهمیتی به اندازه خود غذا دارد.