نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر مادر بهترین غذا علیه باکتری ها لقمه: بندناف یکی از مهمترین مکانها برای استقرار با...

  سبزی های ضد سرطان تحقیقات جدید در آمریکا نشان می‌دهد که گروهی از سبز...

  از ۱۴ غذای معجزه گر غافل نشوید همه انسان ها می خواهند با رعایت رژیم غذایی خوب و ص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا نباید از مكمل‌های غذایی استفاده كرد؟ دكتر امیرحسین بنی‌احمد، كارشناس ارشد دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز گفت: ‌اگر سیستم گوارش فرد سالم باشد و بتواند غذاها را هضم و جذب كند، به راحتی می‌تواند با رژیم‌های غذایی مواد غذایی مورد نیاز خود را تامین كند.
ویار بارداری و راه های درمان آن عادت ماهانه زنان در دوران حاملگی قطع می‌شود و برخی اخلاط کثیف که در حالت طبیعی از طریق آن از بدن خارج می‌شد، در بدن باقی می‌ماند و تجمع پیدا می‌کند، این موضوع باعث تحریک دریچه تحتانی مری یا دهانه معده می‌شود و ...
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
مفیدترین مواد طبیعی برای از بین بردن سموم بدن اگر قصد کاهش وزن دارید، یا می خواهید انرژی بیشتری کسب کنید، پوست صورت شما شاداب تر به نظر آید، در خلق و خوی خود تغییر ایجاد کنید، این چند ماده غذایی را که در این مطلب به آن اشاره شده است، به برنامه غذایی خود بیفزایید.