نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکارهای تغذیه ای کنترل چربی خون پایگاه خبری لقمه: حمید حاجی فرجی ضمن تشریح دلایل ا...

  میوه های مفید و ضد آلودگی هوا مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

  خطرات همزمانی مصرف غذا و دارو می‌دانستید همزمانی مصرف برخی داروها با برخی مواد غ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فواید و مضرات پروتئین برای بدن پایگاه خبری لقمه: پروتئین یکی از مواد مغذی است که مصرف آن برای بدن انسان ضروری است. این ماده به ساخت و بهبود عضلات بدن و استخوان‌ها کمک می‌کند. رژیم‌هایی که حاوی پروتئین بسیار بالایی هستند خطرات متعددی را برای بدن انسان به همراه خواهند داشت. در این مقاله ما قصد داریم به این خطرات بپردازیم.
همه چیز درباره پیتزا؛ مهمان ایتالیایی شاید در نگاه اول، ایرانی ها مردمان بدغذایی به نظر برسند؛ چون به سختی با غذاهای ملل دیگر ارتباط برقرار می کنند. دلیل این مدعا هم به همراه بردن چند قوطی کنسرو و چند پسته غذای کنسروی در سفرهای خارجی است.
بختک غذای فست فودی بر غذای خانگی پایگاه خبری لقمه: زندگی مدرن موجب شده است تا از خانه ها بوی قورمه سبزی و دیگر غذاهای سنتی کمتر به مشام برسد. برخی از مردم مجبورند در فست فود ها یا رستوران که مشخص نیست از چه ترکیباتی استفاده می کنند، غذا بخورند.
اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.