نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چای تخمیری کامبوجا یک نوشیدنی شفابخش این روزها محبوبیت قارچ کامبوجا در میان دوستداران و...

  کدام غذاها کلسترول بالایی دارند؟ کلسترول زیاد در بدن باعث افزایش چربی می‌شود و خطرا...

  داشتن پوستی سالم با خوردن آووکادو پایگاه خبری لقمه: آیا آووکادو برای پوست شما مفید ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
یازده نکته در مورد بهداشت در آشپزخانه آشپزخانه به دلیل فعالیت‌های گوناگونی که در آن انجام می‌شود، در صورت عدم رسیدگی به آن و عدم رعایت بهداشت، می‌تواند به یکی از آلوده‌ترین نقاط خانه تبدیل شود. آلودگی آشپزخانه و یا ظروف و وسائل موجود در آن، می‌توانند به آلودگی غذا و موادغذایی و در نهایت مسمومیت غذایی در افراد خانواده منجر شوند.
خوراک‌هایی که انگل و باکتری دارند، کدامند؟ باکتری‌ها با تمام راه‌حل‌های ما برای از بین رفتن، مبارزه می‌کنند و همچنان نقش اصلی در بیماری و مرگ‌ومیر را دارند. تا زمانی که ندانیم، این موجودات ریز کجاها و چطور زندگی می‌کنند.
مصرف غذاهای پرادویه در دوران شیردهی روی طعم شیر اثر می‌گذارد کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: مصرف غذاهای پرادویه در دوران شیردهی روی طعم شیر تاثیرگذار است.