نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5 میوه زمستانی موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن سرمای زمستان یکی از عوامل ابتلا به سرماخوردگی، آن...

  چگونه از وارفتن كوفته تبریزی جلوگیری کنیم اگر اولین بارتان است که کوفته درست می کنید حتما با...

  مضرات نخوردن صبحانه شاید این نظر درست باشد كه ناآگاهی، عادات فردی و خا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
فریدون مهربانی مالک ساندوچی مشهور به فری کثیف درگذشت/راز موفقیت فریدون پایگاه خبری لقمه: فریدون مهربانی مدیر 80 ساله ساندویچی فریدون معروف به فری کثیف عصر روز گذشته در گذشت.
عوامل گرانی میوه چیست/اجاره بهای نجومی مغازه ها یا افزایش هزینه تولید و حمل و نقل پایگاه خبری لقمه: محصولی که در مراکز عمده فروشی عرضه می شود با حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده نهایی عرضه شود اما متأسفانه می‌بینیم گاهی تا سه الی چهار برابر قیمت عمده فروشی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد!