نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  از سفره یک بار مصرف استفاده نکنید در صورت ریختن غذا در سفره حتما آن را به طور کامل ب...

  برای سلامت قلب چقدر آجیل بخوریم؟ آجیل حاوی کالری بالایی است و افراط در مصرف آن موجب...

  4 باور رایج که رژیم غذایی شما را خراب می‌کند برای این که تغذیه‌ی سالم و وزن متعادلی داشته باشید...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها آشنا شوید در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی ، استقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است و هم اکنون در جهان و نیز ایران ، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی ، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
مواد غذایی را در چه ساعتی از روز بخوریم؟ در مطلب زیر با ساعت بیولوژیکی بدن و اینکه چه غذایی را در چه ساعتی بخورید آشنا می شوید.
مقدار کالری غذاهایی که می‌خوریم چقدر است در زندگی روزانه با افراد زیادی مواجه شده‌ایم که خواهان اضافه وزن و یا کم کردن وزن بوده‌اند و یا حتی شاید خود شما نیز جزء این افراد به شمار آیید. در این مطلب شما را با میزان کالریهای موجود در غذاها آشنا می‌کنیم.