نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این كار سلامتی نوزاد خود را بیمه كنید! ویتامین ها و عناصر معدنی که مجموعا « ریز مغذیها » ...

  بهترین میوه برای لاغری را بشناسید انگور بهترین میوه برای کسانی است که می‌خواهند وزن ...

  هشدارهایی در رابطه با رژ لب رژ لب، به عنوان اولین و مهمترین ابزار آرایشی و بهد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
ماجرای رژیم لاغری بهاره رهنما در این گفت‌و‌گو با بهاره رهنما از دنیایی که با دخترش دارد حرف زدیم و البته رژیمی که باعث شده او ۷ کیلو کم کند.
آشنایی با ترشی های هیجان انگیز/ 1 قبول است كه زندگی‌ها مدرن بی‌حس و حال شده است اما هنوز هم پاییز و زمستان برای خیلی‌ها یعنی فصل ترشی و شور انداختن و مربا و مارمالاد پختن! فقط ترشی‌خورها می‌دانند غذا خوردن به عشق «ترشی» یعنی چه!
رابطه فشارخون با ناتوانی جنسی فشارخون بالا هیچ علامت یا نشانه‌ای ندارد ولی تاثیر زیادی بر عملکرد جنسی افراد می‌گذارد. از نظر علمی اگر فشارخون فردی بالاتر از 140 روی 90 میلی‌متر جیوه باشد مبتلا به فشارخون است.