نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  کم اشتهایی عصبی نتیجه رژیم های وسواسی بانوان جوان پایگاه خبری لقمه: دراین شماره, قصد داریم شما عزیزا...

  تعادل فشار خون با یک تلخ خوشمزه وزارت بهداشت اعلام کرد: خوردن یک تکه شکلات تلخ در ...

  آبمیوه‌های خیابانی باعث مسمومیت کودکان می‌شوند رئیس بخش گوارش مرکز طبی کودکان گفت: بیشتر کودکانی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه خوب برای داشتن حافظه خوب می‌دانیم هر غذایی که می‌خوریم تاثیر خاصی بر بدن‌مان می‌گذارد و تغییراتی مثبت یا منفی در آن ایجاد می‌کند. البته چنین تغییراتی فقط به جسم محدود نمی‌شود و حتی می‌تواند وضع مغزی و فکری ما را هم تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین مهم است طوری غذا بخوریم که نیازهای مغزمان هم بخوبی تامین شود.
اشتباهاتی که پس از یک وعده پرخوری مرتکب می شوید برای اینکه پرخوری تان را جبران کنید سعی می کنید در روزهای آتی کمتر بخورید. بهتر است که بدانید در اشتباه هستید و نیازی نیست احساس گناه کنید. به جای انجامکارهای غیرعادی موارد زیر را بخوانید.
مبتلایان به آسم غذاهای آماده به مصرف نخورند یک فوق تخصص آسم و آلرژی با هشدار نسبت به تشدید آسم و آلرژی بهاره با مصرف غذاهای آماده و رستورانی مصرف غذاهای خانگی و غذاهای بدون افزودنی را به مبتلایان توصیه کرد.
زعفران تقلبی را چطور تشخیص بدهیم؟ تقلب در مواد غذایی این روزها كاسبی پر‌در‌آمدی برای سودجویان شده است. متخلفان هم البته برای همین چند لقمه نان حرامی كه به‌دست می‌آورند، زحمت زیادی می‌كشند و آنقدر روش‌های جدید ابداع ‌كرده‌اند كه رئیس سازمان غذا و دارو می‌گوید شناسایی این تقلب‌ها نیازمند خلاقیت است.