نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چربی موجب کاهش ماده خاکستری مغز می‌شود پایگاه خبری لقمه: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد...

  یک راه‌حل ادویه‌ای برای کنترل دیابت پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند که دارچین نه ...

  از بین بردن بوی بد بدن با خوراکی بوی بدن یکی از مواردی است که وجودش باعث شرمندگی ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی صاحب برند قاتل می شود! پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس بازاریابی مدرن در مورد اشتباه جدی برندهای موفق غذایی کشور توضیحاتی ارائه داد.
مایکروفر خواص کدام مواد غذایی را از بین می برد مایکروفر یکی از مشهورترین و پر استفاده‌ترین لوازم خانگی در جهان است، نه تنها به دلیل این که به گرم کردن غذا در چند ثانیه کمک می کند، بلکه امکان پخت برخی وعده های غذایی در آب را نیز فراهم می کند. در حقیقت، هنگامی که برخی سبزیجات در این دستگاه پخته می شوند، آنها خواص بیشتری را در مقایسه با روش های پخت دیگر حفظ می‌کنند.
تغذیه‌ خوب علیه آلودگی هوا از همان‌جایی که نشسته‌اید، نگاهی به بیرون بیندازید. آسمان چه رنگی است؟ احتمالا رنگ اصلی آسمان هم بتدریج یادمان خواهد رفت و به همین آسمان دودگرفته عادت خواهیم کرد. جرات می‌کنید پنجره را باز کنید؟ جرات می‌کنید چند نفس عمیق بکشید و هوایی تازه کنید؟
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.