نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  8 توصیه تغذیه‌ای برای مردان سلامت مردان جامعه به اندازه سلامت كودكان و زنان جا...

  هشدار وزارت بهداشت : میوه های چسبناك یا براق سمی اند رییس اداره بهداشت كشاورزی وزارت بهداشت از مردم خوا...

  5 ماده غذایی مفید برای سبد غذایی اسفندماه اگر خیلی مراقب وزن خود هستید و می‌ترسید که شکلات چ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوش اندامی، چه غذایی؟ در چه زمانی؟ در این مقاله یک روز رژیمی ساده را به عنوان نمونه عنوان می‌کنیم تا بگوییم چه چیزی را در چه ساعاتی از روز مصرف کنید تا هم انرژی لازم برای کارهای روزانه را داشته باشید و هم اینکه یک روز رژیمی سالم را پشت سر بگذرانید.
موج پنجم کرونا هم از راه رسید/ هشدار برای پایتخت پایگاه خبری لقمه: سرانجام علائم موج پنجم کرونا هم در نقاطی از کشور نمایان شد تا از هم اکنون آماده روزهای سخت بیماری و تکرار تجربه‌های تلخ موج های قبلی باشیم.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.