نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر پاستیل برای دندان کودکان پایگاه خبری لقمه:استفاده از پاستیل علاوه بر عوارض...

  چربی موجب کاهش ماده خاکستری مغز می‌شود پایگاه خبری لقمه: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد...

  تامین آهن مورد نیاز با مصرف برنج پژوهشگران موسسه بین‌المللی تحقیقات برنج موفق به تو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
روغن زیتون خالص و مرغوب را بشناسید عضو شورای ملی زیتون، رنگ روغن زیتون خالص و مرغوب را زرد متمایل به سبز عنوان کرد و گفت: باید تلخی و تیز بودن آن، انتهای گلو را بسوزاند.
حلقه مکمل تنظیم بلند مدت بازار روغن نباتی از سال 1340 تا سال 1392 سهم تولید داخلی از کل روغن نباتی مصرفی از 76 درصد به كمتر از 14 درصد کاهش یافته است.