نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برگ بو برای لاغری فوری پایگاه خبری لقمه: برگ بو داراری خواص زیادی است که ...

  قهوه سبز با کدام داروها تداخل دارد پایگاه خبری لقمه: مردم قهوه سبز را برای چاقی، دیاب...

  با بوی بد سیر چه کنیم؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که سیر را به خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
رژیم لاغری مناسب حاوی تمام مواد غذایی است یک کارشناس تغذیه اظهار داشت: به طور کلی به افرادی که قصد کاهش وزن را دارند، توصیه می‌شود که مقدار غذای مصرفی خود را به دو سوم تا نصف قبل برسانند.
برنامه 9 روزه پاکسازی بدن رژیم می‌گیرید اما وزن‌تان پایین نمی‌آید؟ پوست‌تان جوش جوشی است و طراوتش را از دست داده؟ موهای‌تان شکننده و عرق تن‌تان بد بو و غیرقابل تحمل است؟ گاهی بالا رفتن میزان سموم بدن‌تان است که مو و حتی دستگاه گوارش‌تان را ناسازگار می‌کند.