نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لبنیات محلی بخوریم یا نه؟ آیا واقعا این لبنیات محلی و طبیعی هستند و چه افراد...

  دلایل سردرد و روش‌های درمان آن از دیدگاه طب سنتی یک متخصص طب سنتی سردرد را یکی از بیماری‌های شایع د...

  داروهای تبلیغاتی، دشمن سلامتی چند سالی است که بازار کالاهایی که از طریق شبکه های...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
تغذیه‌ی مناسب این 9 بیماری را از شما دور می‌کند برای داشتن عمر طولانی همراه با سلامتی و تندرستی لازم است سبک زندگی‌تان سالم باشد. یعنی اینکه تغذیه‌ی درستی داشته باشید و از کارهایی که به سلامتی آسیب می‌زند دوری کنید.
آشنایی با خواص لاغری میوه‌ها همه ی ما تصور می کنیم که برای کاهش وزن و لاغری باید هر نوع ماده ی غذایی شیرین را از برنامه ی غذایی مان حذف کنیم. به خاطر اینکه این مواد غذایی حاوی قند بوده و کالری زیادی به بدن می رسانند.
بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.