نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آهن گیاهی یا آهن حیوانی؟ محققان اسپانیایی معتقدند که آهن گیاهی بهتر از آهن ...

  با خواص درمانی انجیر آشنا شوید یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: انجیر میوه‌ای سرشار از...

  احتمال بیشتر تشکیل سنگ کلیه در این افراد | برای جلوگیری از سنگ کلیه چه بخوریم احتمال ابتلا به سنگ کلیه به دلیل عواملی مثل کاهش م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عامل مسمومیت های قارچی در کشور معرفی شد پایگاه خبری لقمه: ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای با عنوان پیشگیری از مسمومیت با قارچ های سمی، گونه قارچی Amanita virosa را عامل مسمومیت های اخیر معرفی کرد.
شش خوراکی زمستانی شگفت انگیز را بشناسید بسیاری از محصولات غذایی زمستان ممکن است برای مردم ناآشنا باشند اما غذاهایی که می توان با آنها تهیه کرد، برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.