نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مردم میوه و شیر را از سبد غذایی حذف نکنند معاون وزیر بهداشت از مردم خواست تا به رغم افزایش ق...

  درمان ریزش مو با مصرف تخم کدو هنگامی که زنان یا مردان شروع به از دست دادن موهای ...

  10 تفاله غذایی که بهتر است آنها را دور نریزید ته مانده ها و تفاله های بعضی از غذاها و میوه هایی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.
9 نکته خوب و بد درباره کاهش وزن نتایج جدید مطالعات محققان نشان می دهد، کاهش پنج تا 10 درصد از وزن بدن علاوه بر تقویت سلامت عمومی، خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را نیز کاهش می دهد اما این کاهش وزن می تواند اثرات سوء نیز داشته باشد.
تمام فواید انار یاقوت‌های بی‌نظیر هستی برای قلب مفیدند، معده درد را خوب می‌کنند، پیری را به تأخیر می‌اندازند، سرطان را از جان شما دور می‌کنند و غیره.
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.