نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های غنی از کلسیم را بشناسید در دوران بارداری لازم است مواد غذایی سالم و مغذی م...

  شما به این 4 دلیل پرخوری می‌کنید اگر می‌بینید بدون احساس گرسنگی به سراغ یخچال و خور...

  نوشابه‌های انرژی زا احتمال نازایی در زنان را افزایش می‌دهد پزشک طب سنتی و اسلامی ارومیه معتقد است: مواد تشکیل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری از درون با به کارگیری این دستورات هورمون‌ها صرفا مسئول پرمویی یا كم‌مویی یا رقم خوردن دوره‌های ماهانه نیستند. در واقع هورمون‌های زیادی در بدن شما هستند كه تمام روند غذا خوردن تا چاق شدن یا نشدن شما را كنترل می‌كنند. حتی خود سلول‌های چربی هم هورمون‌های مختلفی تولید می‌كنند. اما چیزی كه ممكن است شما آن را ندانید این است كه می‌توانید كارهایی انجام دهید كه این مواد شیمیایی قوی به‌نفع شما كار كنند.
روزانه 50 گرم از این ماده غذایی بخورید اسیدهای چرب امگا 3 علاوه بر محافظت از سیستم قلبی عروقی، از تكثیر سلول های سرطانی نیز جلوگیری می نمایند.
همه چیز در مورد سوپ و سرماخوردگی معمولا در فصول سرد سال تمایل افراد به مصرف غذاهای گرم مانند سوپ افزایش می‌‌یابد و بیشتر خانواده‌ها سوپ رقیق، سبک و با هضم آسان را برای درمان سرماخوردگی مفید می‌دانند و از این رو در این فصول پرسش‌های سوپی زیادی مطرح می‌شود. این‌که آیا سوپ جوجه یا سوپ پای مرغ برای سرماخوردگی مفید است؟
انواع سبزی‌خوردن و خواص آنها تا چندی پیش سبزی خوردن پای ثابت اکثر سفره‌های ایرانی بود. وقتی سفره پهن می‌شد اولین چیزی که در مرکز سفره خودنمایی می‌کرد، یک سبد پر از انواع سبزی‌های تازه بود، اما حالا دیگر حضور این سمبل شادابی و طراوت سفره کمرنگ شده است.