نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خربزه از بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌كند یک کارشناس تغذیه در یزد، گفت: مصرف خربزه در پیشگی...

  آشنایی با خوراکی‌های حاوی آنتی‌ اکسیدان و ضد‌ سرطان اگر تابحال سالاد میوه درست کرده باشید می دانید که ...

  کاهش سیستم ایمنی بدن و انرژی با حذف گوشت از برنامه غذایی یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور هشدار ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شهروندان هنگام خرید محصولات غذایی به نشانگر تغذیه ای توجه زیادی داشته باشند پایگاه خبری لقمه: کارشناس تغذیه واحد مدیرت نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران از شهروندان خواست تا هنگام خرید محصولات غذایی به اطلاعات روی جلد محصولات دقت کنند.
آشنایی با انواع گرسنگی گرسنگی احساسی است که معمولا به طور ناگهانی و به همراه ولع خوردن بروز می‌کند و البته انواع و اقسام مختلفی دارد.علاوه بر گرسنگی فیزیکی واقعی که به دلیل نیاز بدن به مواد غذایی ضروری بروز می‌کند انواع گرسنگی‌های دیگر نیز وجود دارد که بیشتر ذهنی هستند تا نیاز واقعی بدن.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
وضعیت بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان/هزینه برخی از اقلام سفره افطار چقدر است پایگاه خبری لقمه: شکل تغذیه با آغاز ماه رمضان تغییر می‌کند. تامین کالری مورد نیاز بدن یکی از ضروریات بوده که بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت روزانه هر فرد به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری نیاز دارد.