نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  واقعیت‌هایی تلخ در مورد چای شیرین درست است که چای شیرین در وعده صبحانه مزه خوب و دلچ...

  چرا باید اسفناج بخوریم؟ اسفناج گیاهی سرشار از کلروفیل و پروتئین است که نه ...

  علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکات مهم در ارسال مواد غذایی به مناطق بحرانی زلزله‌زده یک کارشناس تغذیه گفت: با توجه به امکانات کم مناطق بحرانی و شرایط سخت حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی، الویت با غذاهای پودری است که حاوی مواد نگهدارنده است و در ان ها احتمال فساد به صفر می رسد.
داستان چیپس: تولد چیپس به خاطر انتقام آشپز! دست خودمان نیست، در بسته‌اش را كه باز می‌كنیم و بوی سیب‌زمینی به مشام‌مان می‌خورد باید تا انتها پایش بایستیم، باید تمامش كنیم و هزار درود بر مخترع این خوراكی ترد كه زیر دندان‌مان خرد می‌شود، بفرستیم.
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
جنسینگ ایرانی بخورید! بررسی ها نشان می دهند یکی از اصلی ترین فایده های سیاه دانه در بهبود سیستم ایمنی بدن و تقویت آن است، به طوری که حتی در بیماران مبتلا به صرع نیز مصرف آن سبب کاهش حملات تشنج می شود.