نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چند ساعت بعد از غذا میوه بخوریم؟ با توجه به این که بعد از غذا خوردن، معده پر و سنگی...

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  در ناهار کودک خود تغییر ایجاد کنید محققان توصیه می‌کنند: ناهار فرزند خود را جذاب‌تر و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهکارهایی برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها پایگاه خبری لقمه: مهم است که رستوران‌ها، شهرداری‌ها و سایر مراجع مربوطه با همکاری و هماهنگی مناسب، برنامه‌ها و راهکارهای موثری را برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها به کار بگیرند.
چگونه ماندگاری مواد غذایی را بیشتر کنیم؟ هر روزه حجم بالایی ازخوارکی‌ها در سراسر جهان دور ریخته می‌شوند در حالی که بسیاری از همین مواد را می‌شد با نگهداری صحیح بیشتر و بهتر استفاده کرد. راههای نگهداری صحیح برخی از این مواد را در ادامه بخوانید.
چگونه در دوران بارداری چاق نشویم؟ اگر وزنی بیش از آن چه پزشک توصیه کرده بود به دست آوردید، با پزشک راجع به آن صحبت کنید. در بیشتر موارد باید تا زایمان صبر کنید و پس از آن وزن اضافی را کاهش دهید.
مُسکن هایی که بلای جان می شوند! این قرص‌ها قرار است دوست شما باشند، همدم‌هایی كه درد شما را آرام كنند و نگذارند اذیت شوید، اما گاهی خود آنها باعث می‌شوند كه مشكلاتی بسیار خطرناك پیش بیایند، شما باید حتما این نكته‌ها را در مورد مسكن‌ها بدانید.