نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فواید درمانی طالبی طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از ...

  مشکل افرادی که آب نمی نوشند، چیست؟ یک متخصص گوارش و کبد با بیان اینکه هیچ نوشیدنی جای...

  سبوس گندم، برای سیستم گوارشی مفید است لقمه: سبوس گندم، فیبر غذایی است که در آب حل نمی شو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ذرت مفید برای شادابی پوست و بینایی ذرت غنی از فیبرهای مغذی است که برای بدن بسیار مفید است. ذرت به عملکرد سیستم های متعدد داخلی از جمله بازسازی سلول ها کمک می کند و از بروز یبوست و مشکلات گوارشی متعدد پیشگیری می کند.
می‌خواهید لاغر بمانید؛ این توصیه را جدی بگیرید تحقیقات نشان می دهند که خواندن برچسب مواد غذایی موجب پیشگیری از چاقی به ویژه در زنان می شود.
روایت گرانی ماکارونی و چند توصیه در اصلاح سیاست ارزی/‌ لزوم پرداخت علی‌‌الحساب یارانه‌ پایگاه خبری لقمه: در یکی دو‌ روز اخیر پس از افزایش یکباره قیمت ماکارونی این کالا در فروشگاه‌ها ناپدید و یا با قیمت‌های بالا عرضه شد، تولیدکننده‌های ماکارونی اما می‌گویند ماکارونی که تا پیش از این با آرد یارانه ای تولید کرده‌‌ایم را گرانتر نمی‌فروشیم و کسانی که یک شبه قیمت ماکارونی را تغییر دادند مشمول جریمه تعزیرات می‌شوند.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.