نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذای...

  مضرات نوشیدنی های انرژی زا همه می دانیم که نوشیدنی های گازدار برای سلامت خوب ...

  موادغذایی بی‌ضرر و کشنده برخی از مواد غذایی برای سلامتی مفید اما به دلایلی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا نباید از مكمل‌های غذایی استفاده كرد؟ دكتر امیرحسین بنی‌احمد، كارشناس ارشد دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز گفت: ‌اگر سیستم گوارش فرد سالم باشد و بتواند غذاها را هضم و جذب كند، به راحتی می‌تواند با رژیم‌های غذایی مواد غذایی مورد نیاز خود را تامین كند.
پیشگیری از سرماخوردگی با این ماده غذایی ‌یک کارشناس تغذیه ضمن اشاره به افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به سرماخوردگی قرار دارند، گفت: مصرف مکمل‌های ویتامین C تاثیر چندانی در پیشگیری از سرماخوردگی ندارد.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
آشنایی با 10 روش‌ تشویق کودک به خوردن سبزیجات از آن‌جا که سبزی‌جات دارای خواص فراوانی به خصوص برای کودکان هستند در این‌جا چند راهکار را به شما معرفی می‌کنیم تا کودک شما به خوردن این گروه غذایی تمایل بیشتری نشان دهد.