نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بخور تا زانویت خوب شود درد زانو مردافكن است و مانع انجام بسیاری از فعالیت...

  آیا مصرف ماهی در دوران بارداری می تواند مضر باشد؟ امروزه در تمام کتابهایی که در ارتباط با دوران بارد...

  چگونه پیاز بیشتری بخوریم؟ پیاز از قدیمی‌ترین سبزی‌هایی است که بشر استفاده می...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پخت «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی ممنوع است/مشکلات فرهنگی در تولید و مصرف نان صنعتی پایگاه خبری لقمه: مجری طرح توسعه نان صنعتی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طبق قانون، پخت و فروش «نان شیرینی» در واحدهای نان صنعتی به ویژه واحدهای دارای ظرفیت بالای 20 تن ممنوع است. سازمان های تعزیرات و حمایت، اتحادیه ها و ستاد تنظیم بازار باید بازرسی و نظارت کنند.
نان تازه، تخم مرغ آب پز و لكه آدامس شب موقع خواب یاد یخچال می افتید. چرا؟ چون رژیم هستید و شام هم نخورده اید اما قصد دارید صبح كه از خواب بیدار شدید قبل از خروج از خانه صبحانه مفصلی بخورید.اما...
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
افزایش نشاط و شادابی با مصرف روغن زیتون برای رفع یبوست بهتر است که صبح ناشتا چند عدد سیب را به صورت کمپوت پخته و یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون هنگام مصرف اضافه کنند, این کار علاوه بر رفع یبوست, بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند و موجب شادابی و سرحالی می‌شود.