نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  لبو، دوست روزهای سرد لبو منبع سرشار از نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکس...

  آیا نوشابه های انرژی زا واقعا موثرند؟ لقمه: بر اساس یافته های یک تحقیق جدید، احتمال دارد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص و فواید بی شمار چای زنجبیل لقمه: گیاه درمانی رویکردی جدید در درمان بیماری‌هاست و اگر توسط اهل فن آن تجویز شود، بهترین راه رفع ناخوشی‌هاست. تغذیه به روش سنتی، اولویت بخش عمده‌ای از جمعیت هند است و علاقه شدیدی به نوشیدنی‌ها بویژه چای دارند. یکی از این نوشیدنی‌های مورد علاقه آن‌ها، چای زنجبیل است که خواص زیادی دارد.
نسخـه های طبیعی برای چاق‌ها اگر در گروه افرادی هستید كه شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.
آشنایی با رژیم لاغری بر اساس مشخصات هورمونی/1 هیچ‌وقت هورمون‌ها را دست کم نگیرید چون باعث بروز خیلی از احساسات و واکنش‌های بدن ما از همین هورمون‌ها ناشی می‌شوند. در این مطلب شما را بیشتر با این هورمون‌های تأثیرگذار روی وزن آشنا کرده و رژیمی موثر برای مقابله با هر یک را عنوان می‌کنیم.
نوشیدنی‌های خطرناک که موجب سرطان پروستات می‌شوند یک تحقیق نشان می دهد که مصرف تنها یک نوشیدنی گازدار در روز در افزایش خطر ابتلا به سرطان پروستات در مردان وجود دارد.