نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مشاجره والدین جلوی فرزندان به مصرف الکل و مواد در نوجوانان منجر می‌شود یک روانشناس با تشریح تأثیر مشاجره والدین جلوی فرزن...

  خودسرانه ژلوفن نخورید یک کارشناس ارشد داروسازی در خراسان جنوبی گفت: ژلوف...

  پوست پیاز را دور نریزید پزشكان توصیه می‌كنند از این پس وقتی وارد آشپزخانه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کندوی عظیم عسل در سقف حمام خانه قدیمی پایگاه خبری لقمه: یک زوج در شهر «لیسترشایر» انگلیس یک کندوی عظیم عسل را در سقف خانه‌شان پیدا کردند.
سالم‌ترین روش‌های طبخ غذا یکی از عوامل مهم برای داشتن بدنی سالم، گنجاندن مواد خوراکی مغذی و سالم در وعده‌های غذایی است اما به غیر از نوع خوردنی‌ها، روش مناسب طبخ آنها نیز اهمیت دارد.
نخستین همایش ایران و گردشگری خوراک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد پایگاه خبری لقمه: نخستین همایش «ایران و گردشگری خوراک در سده نو» صبح دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در سالن خلیج فارس پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.